torsdag 4 juni 2009

Lite ovärda frågor

1.Hur många barn vill du ha? jag vill ha många. Men det blir nog max 3..
2. Vilken typ av inredning tycker du är finast? Jag tycker om blandningen mellan gammalt och modernt. Shabby chic är grymt snyggt också, gillar detaljerna.
3. Vilken är din favoritplats i ert hus? Hmm det är nog vårat vilorum, gillar stämningen i rummet med mina änglar och så
4. Hur många rum har ni i huset? Gillestuga i källaren, 2 sovrum, allrum och kök +litet rum på entrevåning och 2 sovrum + allrum på övervåning.
5. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Greys Anatomy
6. Vilket är ditt favoritdjur? Katten för de är så personliga och självständiga
7.Favoritmusik? Allätare, gillar att lyssna på radion, bra blandning
8. Vilket djur skulle du aldrig kunna tänka dig att ha? En fågel, hatar pipet.
9. Vad är du riktigt rädd för? MÖSS och mörker
1O. Har du någon fobi? Ah för MÖSS, jättelöjligt kanske men så är det.
11. Har du rökt eller snusat någon gång? Har tyvärr testat att röka ett bloss på senare dagar. ÄCKLIGT!
12. Vilken är din favoriträtt? Grillat kött och potatissallad..MUMS
13. Planerar ni syskon till Oliwer? Ja.. någongång ska han allt få syskon hoppas jag
14. Hur länge har du bloggat? I ett år
15. Har du många bästa vänner? Några bästa vänner har jag allt.…
16. Tror du på “spöken”? Jajemän
17. Är du huslig av dig? NEJ tyvärr.. jag önskar att jag var det.
18 Bäddar ni er säng varje dag? Nej
19. Bassäng, hav eller sjö? Havet..
2O. Hur långt upp i Sverige har du varit som längst? Hmm.. det var väl när vi var i Sveg förra året..var någonstans med familjen också när jag var liten men vet inte om det var högre upp :S 21. Vilken är din favoritblomma? Syren, (kanske inte en blomma utan en buske men det skiter jag i)
22. Vad ska man ge dig för att göra dig riktigt glad? En komplimang
23. Dricker du helst kaffe eller té? Te
24. Vad har du helst på dig, hemma? Leggings..skön tunika
25. Vad har du helst på dig, då du ska ut på “fest”? Leggings..haha och ett snyggt linne eller klänning.
26. Vad har du helst på din frukostmacka? En god ost
27. Grovt eller vitt bröd? Grovt blir det nuförtiden.
28. Vad tror du att du gör om 1O år? Ja du, jag jobbar nog och står i. Kanske har jag läst och bytt yrkesinriktning. Har flera barn, är gift med min älskade.
29. Vilket är ditt drömjobb? Veterinär..
3O. Vad är du utbildad som? Hmm..volvoarbetare
31. Trivs du i din hårfärg? Ja..fast jag skulle nog vilja ha lite ljusare
32. Vilken skostorlek har du? 39
33. Vilken är din största dröm? Att Oliwer får leva ett lyckligt och långt liv.
34. Kommer ni alltid att bo i ert hus? Vem vet vad framtiden har att ge, men jag önskar och hoppas det
35. Har du några smeknamn, isf vad? Eve
36. Hade du bra betyg i skolan? De var okej men de kunde helt klart varit bättre om jag skärpt mig lite..
37. Vem var du i klassen? (pajas, tyst, plugghästen osv). Jag var nog en blandning av allt.

Inga kommentarer: