söndag 7 juni 2009

Tack Hanna

Det är Hanna som gjort min fina nya "header" eller "banner" eller vad det nu heter på bloggspråk! Tack Hanna! Du är grym!

Jag har kännt mig grym idag, Var på skjutning för tjejer på Lövsjötorp. Gick riktigt bra för mig, en så kallad nybörjartur kanske.. Provade harbanan och lerduveskyttet. Ah inte för att skryta men det kändes riktigt bra för att vara första gången på bana. Så nu ska jag plugga i jägarboken som en tok, så jag kan skriva upp om en månad eller så :) Lite träning till så ska jag nog klara skjutprovet med till hösten! Tihi.

Skulle till Sara nu på ljusparty men jag hinner inte.. :( allt har tagit tid idag. Man måste ju åka och rösta också vilket vi helt glömt bort.

Kvällen igår var jättetrevlig! Tack Johannes, Sara, Vilgot, Thelma, Filippa och Petter!

1 kommentar:

Sara sa...

Tack själv. Det var mycket trevligt!