fredag 26 juni 2009

It´s hurt

Ah shit vad det bränner på hela mig.. De där 4a timmarna i solen igår känns inte värt just nu. Men ska man va fin får man lida pin :)

Å Michael Jackson går och dör. Kändes lite konstigt när jag hörde det imorse. Jag och Becka prata ju om honom igår och att hon nästan hade köpt biljetter till hans konsert i London. Och nu är han borta.. tragiskt!
Känner mig på topp nu fast jag har många problem som måste lösas. Allt med Oliwers inskolning, schema och inkomstuppgifter, bilen och skit. Vi fick ju placeringsdatum den 17e och jag börjar jobba den 10e, inte så kul om Anton ska ha all sin semester när Oliwers ska skolas in. Lite semester skulle ju vara kul att ha ihop. MEN somsagt allt löser sig, går inte att tänka negativt nu när solen skiner :)

Ieftermiddag ska jag på Afterwork med jobbet och imorgon ska jag och mamma till olstorp och röja!
Vi, spanien -06

Inga kommentarer: