torsdag 4 juni 2009

Biljetter och jobbet

Nu har jag reseverat och köpt massa biljetter :) Först blir det bio för mig och Anton på lördag (änglar och demoner) Sedan köpte jag tågbiljetter till mig, mamma och Oliwer. Vi ska fara till götet den 7e Juli. Så nu köpte jag x2000 biljetter för 95kr styck (5kr för oliwer) Perfekt och billigt ju! Hoppas på bra väder och att vi inte blir sjuka bara..hehe.

Hälsade på jobbet idag, alla var lika goa och glada som vanligt. Pratade inget vettigt med chefen så har fortfarande inte bestämt något om ridskolan.. Däremot pratade jag med min lagledare och hon hade ett förslag. Ett väldigt bra förslag egentligen men som gör att jag inte kommer kunna gå på R-S. Ständig kväll.

Imorgon blir det lite tjöt och ett glas vin antagligen på Pims med lite kompisar. Ska bli urgött att bara softa och tjöta skit, utan att ha koll på min klätterapa :) *Längtar*

Inga kommentarer: