måndag 15 juni 2009

Cityakuten.

Nu är det cityakuten maraton. Sista avsnittet idag! Spännande. Jag spelar in så jag kan sitta framför datorn en sväng innan jag går upp och kollar hihi, jag älskar den där inspelningsbara boxern..!

Gick en härlig långpromenad med Karro förut, gladare och positivare människa får man leta efter!

Veckan kommer bestå i att städa, städa, putsa fönster, gå på hudparty, promenader, städa, träning, städa, städa lite till, fixa i trädgården, städa. Ah det blir ju alltså lite midsommarfirande här hemma.. dessutom blev vi helt plötsligt nu ikväll bjudna på dop och 30årsfest på lördag, så nu ska det införskaffas presenter.. Vet inte hur jag ska få ihop tisdag, onsdag och torsdag. men som jag brukar säga. Det löser sig!

1 kommentar:

miadeluxe sa...

hejhej jepps vi kan kika förbi en sväng, när på dagen passar de dig bäst??