måndag 22 juni 2009

Inget går bra..

Inget går bra idag verkar det som.
-Oliwer har varit överjävlig hela dagen. Hittat på rackartyg och matvägrat.

-Åkte och veckohandlade, kändes som det inte alls skulle blev farligt dyrt, men det blev det.

-Lånade en datasladd av mamma eftersom jag har minneskortsläsare i skrivaren tänkte jag att jag äntligen skulle få in bilderna i datorn. men ICKE, då passar inte mitt minneskort i datorn. Fan!

-Köpte ett roligt radiostyrt flygplan på BR, för att liva upp mig själv efter morgonens tråkiga besked. Det första Anton gör är att flyga upp den i toppen på den högsta tallen vi har. Så nu kan jag inte flyga med den längre..

-Dessutom har jag känt att jag måste försöka träffa alla mina vänner oftare, man vet aldrig vad som händer.. Så hör av er, jag är ju hemma hela sommaren.

Nee inget har varit särskilt bra idag. Förutom promenaden med Anna, alltid skönt att prata med henne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch då vilken dag du verkade haft.. Vi får ta nån mer promenad i veckan gumman.. vi får höras om de!! Kramar Anna

miadeluxe sa...

usch då verkar inte som någon toppen dag... kanske kan ses på fredag??? lite mys i solen å en glass i stan??