måndag 15 juni 2009

anton jobbar kväll.

Idag har förmiddagen bestått i att veckohandla (slutade med 500kr vilket kändes riktigt bra), handla hundmat till VilleVonka och laga en ny maträtt (Kokt fisk i Currysås). Nu ska snart Anton åka och jobba. Eftersom vi bara har en bil nu så får jag och Oliwer stanna hemma ikväll. Jag får alltid samma ångest när jag vet att jag inte kan åka någonstans. När jag har bil då kan jag vara hemma en hel dag utan problem men nu känner jag redan ångest.. Men men, det får bli en lång promenad i eftermiddag och massa lek.

Midsommar planeras för fullt. Vi ska vara med föräldrargruppsgänget plus några till tror jag. Nu är problemet vart man ska vara. Jag hade hoppats att vi skulle vara här så vi kunde göra midsommarstång, barnen kunde springa runt här ute och man kan spela kubb och så. Men det blir ju en bit att åka för alla och man kanske inte vill vara körbar en sådan dag. Vi får se hur det blir..
Oliwer för ett år sedan

1 kommentar:

mia sa...

hellu... är evvis ledig för en träff på torsdag må tro??