tisdag 2 juni 2009

muskelsträckning

Har haft fruktansvärt ont i knät idag. Det började igår på ridningen men då trodde jag det var pga ansträngning. Imorse såg jag att jag hade världens blåmärke i knävecket. Pratade med min kära mor som är sjuksyrra och har fotbollsspelande barn (vi har råkat ut för det mesta jag och mina brorsor) Blåmärket och värken tydde på att det kunde vara en muskelsträckning. Så det blir vila så mycket som det nu går att vila ett knä de närmaste dagarna..

Min matlust har varit helt borta idag också. Jag har bara pillat i maten.. känns inte bra.

Nu har jag fått tycka synd om mig lite.. Skönt att ha bloggen ibland :)

2 kommentarer:

Karro sa...

Får hoppas du mår bättre snart. Vi kan gärna träna hundarna ihop någon dag. Krya på dig!! Kram Karro

mia sa...

uach lät inge vidare... krya på dig <3<3<3