tisdag 9 juni 2009

Ödet..

Ända sedan igår har nästan allt gått skit för mig. Blivit sjuk, glömt ridhjälmen, slog i huvudet i bilen. Ridningen gick iallafall bra och man kunde tro att turen hade vänt men Icke.

Imorse skulle jag och Oliwer iväg till skövde för att träffa Herman (En kompis från göteborg som jag träffade på ett läger när jag var 12 år, vi har haft kontakt sedan dess men bara träffats en gång efter lägret för när vi har bestämt att ses har det kommit saker emellan) Nu var han på snabbvisit i Skövde och vi bestämde att ses och tjöta lite innan han skulle till Gbg igen. Vad tror ni händer på vägen mellan Fjället och Skövde? Jo kamremmen på bilen går av, och nu är kanske hela motorn förstörd. Så jag fick inte träffa Herman och det kommer antagligen bli ett dyrt kalas att laga bilen.. Känner mig inte alls otursförföljd!?

Ödet har tydligen bestämt att vi inte ska träffas.

2 kommentarer:

Karro sa...

Viken otur. Hoppas inte motorn gått sönder. Kramar Karro

miadeluxe sa...

ajdå vilken otur... inge kul när sådant händer...hoppas vindarna vänder snart gumman, å de vet vi ju att de gör...