torsdag 25 juni 2009

BeckaochEvedag

Shit jag ser ut som en kokt kräfta. Efter 4 timmar vid Vristulven blir det väl så :) Hihi. Så gött att ligga i solen och tjöta skit med Becka, vi pratade om allt mellan bröllop och död :) Är så stolt över mig själv för nr 1: Jag badade idag! doppade mig två gånger (förra året badade jag NOLL gånger) nr 2: Jag kunde ligga avslappnad i bikini och sola utan att bry mig om magen och bristningar, förra året hade jag inte ens bikini i trädgården för jag skämdes så. Nu har jag mycket mer självkänsla och jag är så stolt, det är väl ingen som bryr sig om hur jag ser ut förutom jag själv :)
Beckiis

Dessutom vaknade jag idag och hade fått det bästa smset på länge. Jag blev SÅ glad!

3 kommentarer:

Rebecka sa...

Snyggaste bilden du hitta då!:P
Är så stolt över dig Eve! Du har absolut inget att skämmas över och jag är glad över att du nu vågar visa dig på stranden igen!:) Fler sådana dagar får det bli!Tack för en bra dag!:) (min rygg är rööööd kan jag säga) Många kramar

Emelie sa...

Fan va bra!! Så ska man tänka :D

Anonym sa...

Heja! På med bikinin bara!
//Filippa