torsdag 15 januari 2009

Smile*

Blir så glad när det händer bra saker för mina vänner! Idag tex stod det i Cissis blogg att de hade fått en ny lägenhet :) och i Mias blogg växer magen som tusan.. snart kommer den efterlängtade bebisen!! Får se hur mycket den bebisen smittar HAHA.. Oliwer har ju smittat en del sedan han kom kan man säga.. :P babyboom!
Oliwer på BB

Ska göra en blogg om min väg ner i bröllopsklänningen förresten. Så ni som inte är intresserade slipper läsa om vikt, motion och sockersug! Är så taggad!!

4 kommentarer:

Cecilia Hedlund sa...

Du är verkligen duktig gumman! Jag beundrar dig! Jag hoppas att jag får lite inspiration av dig och kan vara lika stark som du. Du kommer att klara detta galant. Ser fram emot att följa dig på vägen =) Hoppas att det går bra för dig på jobbet! Kramar

Anonym sa...

ååå en vägen ner till bröllopsklänningen blogg, låter super roligt... tobbe "hotar" med att det inte blir bröllop för mig om jag inte kommer i den klänningen som jag verkligen vill, så de låter som en intressant idé :)

Anonym sa...

ÅÅ, det lät kul!:) Kommer du klara galant!:) Vi får börja förbereda oss för att vara toastmasters snart då..!;)
Många kramar

Anonym sa...

Det låter mycket spännande:) får no också skaffa mig en sån:)