torsdag 8 januari 2009

Familjeliv

Familjeliv.se den sidan var min husgud när jag var gravid. Satt jag framför datorn så var det den sidan jag surfade på. Kikade efter människor som var lika långt i graviditeten, läste förlossningsberättelser, frågade massa frågor typ "Nu har jag ont där? Varför har jag det".Jag kollade in andras gravidmagar och kikade på nyfödda bebisar..

Mest av allt läste jag alla dessa forum de har, det finns så himla många hysteriska människor, tyckte jag att mina frågor var dumma så var de inte hälften så dumma som deras.. Det fanns självklart också många bra frågor med bra svar.

Gravid vecka 39

Efter jag fick barn så har familjelivs sida bara varit en sida att snoka på, kolla om det är någon man känner som är gravid.
Men jag har också kollat lite i forum för barn mellan 0-12 månader och man kan få mycket tips. Ibland blir man bara så trött på alla som tror de vet allt, de ger folk elaka svar på frågor som svaret inte alls är självklart för alla..


Dagens minus får alltså de elaka besserwissrar som finns på familjelivs forum.

Dagens plus får de som är trevliga, omtänksamma och ger bra svar på familjelivs forum.

3 kommentarer:

Emelie sa...

Hahaha.. familjeliv är roliga de!
Jag är lätt på! Kan ju träna när som nu när Andreas är hemma också!
Styrka/bas låter kanon tycker jag. Nu när jag slutat röka så känner jag redan att det är lättare att andas. Helt sjukt..

Anonym sa...

Ja fl är bra i många situationer men man får ta vissa saker med en nypa salt. En rätt stor nypa salt ibland. Vissa kan man ju undra va dom tänker med.

Cecilia Hedlund sa...

Vilken fiiin mage =) Tänk att det skulle komma ut en liten Oliwer, hihi! Själv är jag typ aldrig inne på familjeliv heller... Kankse kan bestämma en dag vi kan träffas o ta en promenix? Pusss