onsdag 7 januari 2009

En ny människa

Fy vad skönt att denna dag äntligen är över! Det gick hur bra som helst på jobbet!!!

Jag får vara på min avdelning och gå på upplärning de här två månaderna. precis som jag önskat! Ni anar inte hur dåligt jag mått inför den här dagen, hela julen och nyår har jag haft ångest. Igår mådde jag illa som fan hela dagen (kände mig jättetråkig när vi var i Lerdala) Inatt sov jag ingenting och de få minuterna jag sov drömde jag om jobbet.. MEN nu känner jag mig som en ny människa.. ska börja mitt vanliga skift imorgon, så jag jobbar kväll OCH det absolut göttigaste är att det inte är någon fredagskväll :) Tihi! Åh vad jag mår bra nu!

Hade en urmysig kväll med föräldrargruppen igår. De är så goa hela bunten!! Förhoppningsvis blir det snart party på krogen för oss tjejer!!
Lite bilder från gårdagen


Inga kommentarer: