onsdag 14 januari 2009

Min dag

Om exakt 10 dagar fyller jag år!!
Så idag har jag ringt till min morbror, mormor och farmor och bjudit på kalas. Mina mostrar kommer antagligen också.

Det är en utav de värsta grejerna med att bli sk "vuxen", Ordna kalas. Bestämma om man ska ha kalas?Vad man ska bjuda på? Vilka man ska bjuda?

Kalas vill jag ha iallafall, tror jag ska bjuda på en enkel pastasallad och cheesecake till efterätt.
Bjuder bara de släktingar som brukar bjuda mig på kalas :) De får komma om de vill, jag fyller ju bara 22. Önskar mig inget speciellt heller, en blomma skulle göra mig glad (helst en som inte dör). Det är bara kul att någon kommer och firar en.

Sedan ska vi nog åka bort till truvet och fira Antons pappa (Vi råkar fylla samma dag) och på kvällen blir det middag med bästa vänner.

Så jag tror eller snarare vet att min dag kommer bli lyckad iår igen :)
Detta är dagen innan min födelsedag förra året. Hade ju bebis i magen då..Mys.

2 kommentarer:

Cecilia Hedlund sa...

Vi får fira dig vi tjejer med =) Som vi länge pratat om.. Vi kan väl spika ett datum?

Anonym sa...

hej gumman, de skulle vara super mysigt med en middag för att fira oss själva, de tycker jag verkligen vi är värda :)vi får ta fram ett bra datum. ha de toppen massa kramar