onsdag 14 januari 2009

Fortfarande inget socker

Dag 3 utan socker har varit ganska jobbig, har suttit framför de där jävla chokladbitarna i fikarummet och det har verkligen vattnats i munnen, och alla frågar snällt om man vill smaka. Men jag har stått emot! Stolt! Har kunnat stå emot den goda CacaoCreme i kaffeautomaten också. Hemma har vi inget sött så här har jag inget att stå emot, det är bra.

Idag när jag kom från jobbet stod min lilla familj ute och redo för promenad. Det var riktigt skönt faktiskt. Vi gick bara runt 4km för det blev så mörkt. Men vi hade massa reflexvästar både på oss och vagnen. Precis som alla borde ha. (är ganska trött på folk som klär sig i svart och inte har reflexer)

Ska visa bilder på vårat nya golv på övervåningen också, men jag orkar inte hämta kameran just nu.. är helt slut nu på kvällarna efter jobbet. Hehe får skicka Anton att hämta den sen "Han har ju bara varit hemma med Oliwer hela dagen"
Räkost är gott

2 kommentarer:

Fia sa...

Vad duktig du är. Kör hårt. Själv är jag nörd om jag lyckas äta något alls;)
kramar

Cecilia Hedlund sa...

Gud vad duktig du är gumman! Jag har inte klarat en dag än... suck!