tisdag 13 januari 2009

...

Åh är så trött på alla varsel nu!! Många bekanta och kanske stackars pappa ryker nu efter dagens varsel på Powertrain :(

Är så nöjd med mig själv när det gäller mitt försök att sluta äta socker. Har bytt ut den varma chokladen till Te på jobbet och Fast det står fat med chokladbitar i hela fikarummet som de vill att man ska köpa så NEJ jag köper då inga :) Dag 2 snart avklarad! Men jag ska erkänna att det är inte lätt att låta bli, och jag är riktigt godissugen hela tiden!

Oliwer har somsagt öroninflammation IGEN, penicillin IGEN. Det är väl så här det är med öronbarn" Tycker så synd om honom bara.
Anton överlever livet som hemmapappa :) Han erbjöd sig däremot att åka till affären nu, det har han aldrig gjort frivilligt förut. Han behövde nog komma ifrån lite. Ja jag förstår honom..


Bus bus

3 kommentarer:

Cecilia Hedlund sa...

Stackars Oliwer! Vad jobbigt för han!
Du får ge han en bamse kram i från oss. Jag ska försöka kämpa allt jag kan nu emot mitt godis sug. Det är verkligen skit jobbigt för jag blir såååå irriterad! Vi får Pusha varandra! Ska vi ses snart? Kram

Emelie sa...

Det är det bästa som finns att komma iväg när man varit hemma hela dagen! :D. Ååh stackars lilla oliwer. Hoppas han blir frisk snatr och att det ger sig! Kämpa vidare Eve! Jag vet själv att godissuget försvinner efter 2-3 veckor. Hade perioder i gymnasiet så jag hoppade godis helt. Fngerade verkligen. Till slut känner man inget sug alls.
Prova att köpa kosttillskottet Krom som kan hindra sötsuget litegrann :) Värt att testa och inte farligt dyrt!

Anonym sa...

å stakars oliwer, lider verkligen med honom och er med... måste ses snart love U <3