lördag 24 januari 2009

Min födelsedag!

Japp idag fyller man 22.. Känner mig fortfarande som 15 men på pappret står det att jag är 22 idag :)

Alla har precis åkt hem, De verkade nöjda med smörgåstårta och cheesecake. Jag fick lite presenter bla massa gröna växter (Som jag ska försöka att inte döda) några Dvdfilmer, ETT FOTBAD (tack mamma), en Aladinask (anton får nog äta mest utav den) Jag är supernöjd!

Nu ska jag och Anton till staden och äta middag med några utav mina bästa vänner (En tradition vi har på min födelsedag) Becka, Johan, Ronia, Hanna och vi blir det tillslut :) Hade velat gå ut men det sket sig tyvärr lite med skjuts och så. Så det blir party med iallafall Cissi och Emelie nästa helg hoppas jag TJEJKVÄLL. Har ju inte varit på krogen sedan Luther dog!!

Kusinerna leker med Oliwer
Folket äter
Brorsan och Hilda
Sovrummet

Däruppe har det blivit Tv-Rum

1 kommentar:

Cecilia Hedlund sa...

Vad fint ni ser ut att ha fått det på övervåningen! Så mysigt!
Japp, tjejkväll med utgång nästa helg :D Faan vad kul!!! Vi kanske kan va hos Emelie då? Närmast till stan. Puss