fredag 16 januari 2009

Äntligen helg!

Äntligen helg! Man ser verkligen fram emot helgen mer nu när man jobbar än när man var mammaledig. På jobbet i veckan har vi pratat mycket om varsel och toalettborstar i arslet (det sistnämda ska vi inte prata om här) :) Jag har lärt mig massa nytt och det är riktigt roligt!

Ikväll ska vi bort till farmor, äta varma mackor och titta på Lets dance!
Imorgon ska Anton vara flytthjälp åt min moster, jag och Oliwer ska åka och fika hos Daniel och Anna (Som jag inte har träffat på jättelänge). På kvällen blir det 18års kalas. Så morgondagen är rätt fullspäckad.

Såå "komma i bröllopsklänningsbloggen" blir inte tillverkad förrän på söndag:) Då blir det även ett medelpass om jag hinner iväg till gymmet. Men det är fortfarande NOLL socker och MASSA motivation. Imorgon ska jag tillåta mig att smaka på en kaka, det är ju faktiskt lördag och kalas.
Mammas och pappas vovve (Bella)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Själv blev jag lite glad i tisdags. Har börjat en fortsättningsomgång på Feelgoood. Med vägning och så...
Jag har inte tränat sedan dagen före julafton. Å ändå hade jag gått ner lite till :)

Häng i bara så kommer sockersug mm att försvinna!

Anonym sa...

Även om du inte ville parat om det här, så blir man ju liiiite nyfiken på vad du menade med toalettborstar i arslet... :D