fredag 9 januari 2009

"Lyckliga bloggar inte"

Ja ungefär så var överskriften på en insändare i metro idag. "Lyckliga bloggar inte" Personen påstod att var man lycklig behövde man inte blogga. Kanske är det så att en person som är lycklig inte behöver blogga, Men jag är lycklig och jag bloggar. Alla människor lyckliga eller ej behöver väl få utlopp för sina känslor och tankar på ett eller annat sätt, endel använder bloggen, endel gråter eller skrattar ut hos en vän, endel skriver insändare:)
Alla är olika. Jag tycker om att skriva av mig på bloggen både när jag mår dåligt och när jag är glad och lycklig. Jag har inte min blogg för andras skull utan för min egen, ett sätt att minnas dagarna som går..

Tänkte vara mer filosofiskt och spinna vidare på detta men nu är jag skittrött, kom hem från jobbet precis.

"Lycklig är den som inte sörjer över vad han saknar men gläds åt vad han har"
Demokritos

1 kommentar:

Filippa och grabbarna sa...

Fy fan va dumt! Ja är inte olycklig! Tycker bara det är ett kul sätt för andra att få ha lite koll på min vardag, sådana man inte träffar så ofta!