lördag 31 januari 2009

Dam i rosa jacka

Jag har sett hur jag kommer bli om 20 år. I torsdags på programmet Sveriges värsta bilförare. Den illblonda "Damen" i illrosa jacka som svor hela tiden. Precis sådan är jag och kommer jag att vara. "Din jävla OLLONBORRE!!" Haha.


Frida och wall har precis åkt hem, Anton söver Oliwer (han har antagligen somnat också), jag bloggar. Har haft en trevlig kväll med goda varma mackor och mycket trevligt sällskap.

Oliwer provar sin lilla lilla mössa


Ville ville också prova!
Frida läser bok för Oliwer, han har blivit en liten bokmal de senaste dagarnaMen chipsen kunde han inte låta bli!



Är så sugen på att dra ihop ett tjejgäng och gå ut snart, så jag får se hur utelivet i Skövde är nuförtiden :) Det var ett tag sedan för mig, lite tragiskt faktiskt men har inte haft suget heller och då är det inte roligt.. Längtar efter Sommaren och Olstorp!!!

5 kommentarer:

Fia sa...

Det var verkligen goda mackoe:)
Tack för en supper trevlig kväll:)

Cecilia Hedlund sa...

Haha! Du är ju go...

Anonym sa...

Vi får ta o bestämma någon dag, skulle vara jättekul..:)

Filippa och grabbarna sa...

Jag vill hänga på! :D

Anonym sa...

Jag är väldigt på!!!