tisdag 20 januari 2009

Kvällsvecka

Ibland är det riktigt skönt att jobba kväll, jag gillar det! Det är tyst och lugnt på jobbet, inga chefer och inget folk som springer omkring och tjatar. Men igår var jag så himla trött och jag hade världens huvudvärk, alvedon hjälpte inte och inte heller en liten bit med 70%choklad. Jag fick jobba själv utan handledare och det i sig är väldigt stressigt även fast man inte har så mycket att göra. Dessutom hade jag så svårt att somna på natten när jag kom hem så dagen idag kommer vara piss. MEN jag överlever.

Tror jag stressar upp mig lite inför helgen, det ska hinnas att möblera om innan kalasen, allt planerande innan med mat, sittplatser och så.. Det ordnar sig det vet jag men just nu känns det inte så.

Idag är det en STOR SUCK DAG! Ska iväg till gymmet med Becka innan jobbet iallafall, det kanske piggar upp så dagen blir lite mindre suckig!

Inga kommentarer: