torsdag 22 januari 2009

Dumma..

Skulle ju handlat tallrikar på Gengåvan idag efter jag hade varit på gymmet. Tror ni inte att det öppnade 12! Jovisst! Åh vad tråkigt. Så det får bli att låna lite tallrikar tills på lördag.

Det är Sista kvällen på jobbet, kvällsveckan går så fort när det inte är fredagkväll! Jag är så himla glad att jag har det här jobbet..jättebra jobbarkompisar och ett riktigt roligt jobb (tycker jag). I dessa tider får man ju verkligen vara glad över varje dag man har ett jobb.

Är fortfarande riktigt sur att jag missar handbollsmatchen ikväll..Tur att det finns radio iallafall.

Nu ska vi sätta på våra nya sofföverdrag på våra ärvda soffor :) Det blir så jävla bra där uppe!

På lördagkväll blir det födelsedagsmiddag på wallermans med mina älskade vänner!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, vilken bild!*asg
Du kan ju inte på allvar mena att du vill ha det där hästhuvudet i present? ;) Jag tyckte det var så sjukt fult att jag var tvungen att ta kort på det.. Men i rätt omgivning.. mja. ;P Gött att det blev bra med ommöblering! Kram

Anonym sa...

Ååå, vilken kväll vi hade där!:) får göras om snart!!