söndag 14 december 2008

Uppgivenhet

Vaknade med värsta förkylningen och feber.. Det kan ju inte bli bättre! Jag har förmågan att bli så himla sjuk också när jag är förkyld, precis som man säger att många killar blir. Jag bara ligger och gnäller och orkar inte ta mig för någonting!

Gårdagen var rolig till en början sen slutade den inte lika roligt.. vi var riktigt uppgivna igårkväll.. Vi kommer få in mattan idag iallafall och det känns bra. Men vi måste ju fortfarande ta tag i fuktskadan..Ah jag känner mig riktigt uppgiven nu, har inte köpt hälften av julklapparna och det är bara 10 dagar kvar, vet inte hur det blir med mitt jobb, är snart pank och så kommer detta.. Men som jag alltid säger. DET LÖSER SIG VÄL!

Oliwer testade sin pulka! Han tyckte det var kul tills jag såg till att han hamnade i snön med ansiktet först.

På kalas

Testade gunghästen

Födelsedagsbarnen, Stoffe och Alex

Inga kommentarer: