söndag 21 december 2008

julgodis, glögg o så..

Fjärde advent idag och bara ett par dagar kvar till julafton :) Ser faktiskt fram emot den, Första julen med Oliwer, det känns speciellt! I helgen har det varit full fart. I fredags va tjejorna här och käkade varma mackor och kladdkaka :) Igår var det syskonjulbak och på kvällen kom det lite fölk hit på glögg och pepparkakor :) och idag VILL jag få hit en julgran..får se om det händer..anton är fortfarande och jagar, vi får se när han vågar komma hem. Blev så arg på honom imorse, han springer in i sovrummet och frågar vart allt är, för jag vet tydligen vart allt är! Innan han åkte så frågade han vart hans jävla jaktvantar var, och när jag inte visste det och han inte hittade dem så smällde han igen ytterdörren så hela huset skaka och sade inte ens hejdå.. På toppen av detta vaknade självklart Oliwer när dörren smällde igen. Så jag blev ganska arg..PMS vecka också så det gjorde inte saken bättre..så han ska få veta att han lever när han kommer hem.. haha.

Ronia hjälper Oliwer att öppna julklappen från Becka.

Anna och Ronia
Oliwer, Ronia och Becka myser i soffan


Bilder från syskonbaket kommer en annan gång :P Nu måste jag städa upp lite från igår!
Har förresten fått festsuget tillbaka lite, det har varit borta ett tag, har känt mig som en tråkig gammal tant som inte har följt med mina kära vänner ut på krogen.. Men snart så kanske PartyEve kan komma tillbaka.. :)

Inga kommentarer: