tisdag 16 december 2008

sms o julklappar

Fick precis ett sms från anton det stod"Älskar dig mer än du kan ana!"
Man blir så glad när man får såna där spontana sms :) Spontanitet är det bästa!


Sitter och funderar på julklappar, är inte ens halvfärdig. Så tråkigt när man inte kommer på något bra som passar personen.. då känns det så meningslöst att köpa något. Det bästa är när man går in i en affär och hittar någonting skitbra som verkligen ÄR den personen man ska köpa något till.. Men det händer ju inte för ofta. I år känner jag mig så fruktansvärt snål också..det är jag ju inte, har ju bara mindre pengar än vad jag hade förra året..Känns som familjerna verkligen kommer tycka våra julklappar är skit i år.. Det gör dem naturligtvis inte men jag har den känslan nu, haha jag vet jag är bara löjlig! Det måste väl vara fler som känner såhär, stressade över julen?

4 kommentarer:

Emelie sa...

Huvudsaken är att man har en familj att fira julen med :) Träffas och umgås är det man ska göra under jul. Julklapparna är bara något lite extra som inte behöver vara något speciellt. :)

Emelie sa...

Gulligt sms :) Verkligen!
Är inte ofta Andreas göra sådana spontana grejer ;)

Anonym sa...

true love <3<3<3

Cecilia Hedlund sa...

Oooo ja! Prata inte om den jävla stressen!