torsdag 4 december 2008

Trala laa

Gårdagen var det verkligen fullt upp, MEN det är bara roligt :) Först var jag och Oliwer på jobbet och hälsade på. Man blir riktigt deppig därinne nu, de har knappt inget att göra. Innan jag slutade var det ju massa att göra, vi hann ju knappt med. Tror inte att jag kommer få behålla jobbet..Ju mer folk man pratar med ju mer fattar man hur allvarligt läget är på Volvo. Får se när varslet kommer på PV.. Ingen idé att spekulera man får ta det när det kommer.

Efter jobbet åkte vi direkt till Emelie och Noah, vi gick till stan och käkade grillad macka med mozzarella och grillad zuccinni på rådhuset, Så himla gott! Vi gick en liten tur på stan, jag köpte tomteluva till Oliwer och hittade en mysig stickad tröja till mig, billig var den också (199kr) :)

På kvällen åkte jag och mamma till kören, nästa gång blir det konsert och jag och mamma ska sjunga stämma :) Vad duktiga vi är! tihi! Ska kanske tillägga att detta är en sk "Våga Sjunga kör" och att konserten innebär INGEN publik. haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va roligt de lät med kör. Är också sugen på börja i kör. /pöss