söndag 28 december 2008

tänkt lite

Har tänkt lite på mina vänner idag, vad skulle jag göra utan dem? Jag skulle kunna skriva massa fina ord om er och vilka ni är men då kommer jag säkert missa någon och det skulle kännas ytterst pinsamt. Jag älskar er och ni vet vilka ni är! Ni har verkligen stöttat mig genom allt, nu senast har det ju varit graviditeten och Oliwers början på livet, mina steg mot en viktnedgång och lite andra småsaker. TACK för att ni gör mitt liv ljusare!

Jag kände det förut när jag gick igenom min blogglista att SHIT vad längesen jag träffade Emelie, Cissi och barnen. Det var inte så längesen men vi har träffats så mycket under hösten så nu börjar det kännas lite konstigt att inte ha tjötat skit med dem på några veckor.. får nog försöka träffa dem någon dag :) Tur att man har bloggen iallafall så man vet lite vad de har för sig. haha.

Noah, Oliwer och Embla


Dagen idag har vi tillbringat med Filippa och Petter i skogen. Vi gick en lång promenad i det fina vintervädret och sen blev vi bjudna på mat hos Petters föräldrar, mysigare människor får man leta efter!

Nu på eftermiddagen har GravidMia och Tobias varit här och tjötat lite och ätit kladdkaka. Hur trevligt som helst, det blir mycket bebisprat nuförtiden. haha. Mias mage blir bara större och större :) Ser ut som det ligger en kille därinne, men jag tror ändå på att det är en tjej! Åh vad jag kommer bli bebissjuk när deras lill* kommer ut.

Inga kommentarer: