lördag 27 december 2008

Oliwers första jul

julaftonsmorgon åkte vi bort till Antons morbror och drack glögg :) Massa släktingar var där och man fick verkligen den där rätta julstämningen! Efter detta åkte vi bort till mamma och pappa i Horn. Där hade de lagat mat så det stod härliga till, riktigt gott! Vi bytte julklappar, åt cheesecake och spelade spel.

Brorsorna hade pyntat rådjurshuvudet lite snyggt, Shit vad jag skratta!

Oliwer och "tomten"

Oliwer öppnar paket :)

Sedan var det dags att dra sig vidare till Truvet och Antons familj, där bytte vi också julklappar naturligtvis och åt lite julmat och gröt. Kvällen var fylld med musik kan man säga, Antons bror fick guitar hero world tour, så gitarren och trummorna gick heta hela kvällen. Det blev även singstar och Buzz på mitt playstation, jag regerade naturligtvis på båda spelen ;) hehe. Nej nu ljög jag Antons kusin var grym på singstar, där får jag känna mig slagen!


Oliwer under julklappsutdelningen :) (Ida och Hugo syns lite i bakgrunden :))Oliwer och Farmor Birgitta :)juldagen for vi iväg till Grästorp för att träffa Antons släktingar på pappas sida. Väldigt godmat och trevligt sällskap! Sedan åkte vi till Horn och umgicks med min familj lite grann :)

Annandagen spenderade vi i Truvet :) Kollade på Fanny och Alexander och Oliwer åt sin första muffins....

Smuligt kan man säga

Hoppas ni andra har haft en underbar jul! Önskar alla ett GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: