tisdag 30 december 2008

mammas present

Imorgon är det inte bara sista dagen på året utan även min älskade mammas födelsedag. Hon är nog nästan den enda personen över 40 som jag känner som gillar och ser fram emot sin födelsedag, och som vill att hennes nära och kära ska fira henne.. Hon kommer aldrig resa bort eller skriva "gratulationer undanbedes" i tidningen. Det tycker jag är en bra inställning. Nästa nyår blir det "party all night long" för då fyller hon 45 :)

Har iallafall slagit in hennes present, lite kläder från Gina blev det!

Jag, min kära mor och far på min student 2006


Håller på och grejar här hemma inför den stundande nyårsmiddagen. Det kommer allt lite folk hit till skogen, Sara, Eno,Vilgot, Tobbe, Frida, Cissi, Martin och Lilla Embla :) Det blir mat, bastu för den som vill, kanske lite spel annars allmänt nyårsmys och vi får ju inte glömma fyrverkerierna :) Blir skönt med en relativ lugn nyår iår!

1 kommentar:

Anonym sa...

ååå va mysigt ni kommer få det.. MEGA avis <3<3<3<3