måndag 8 december 2008

jävla pissnatt

Jag skojar inte, jag har inte sovit en minut inatt, inte en minut. Oliwer har skrikit, skrikit och skrikit. Inget har varit bra. Han somnade till flera gånger och fem minuter senare skrek han hysteriskt. Fick ge återbud till Kss och ringa vårdcentralen istället. Han har en början på en öroninflammation IGEN. Ska dit imorgon igen och se om det har blivit värre, då blir det antagligen penicilin IGEN! Så här illa har aldrig en natt varit med Oliwer.. Visst har jag fått varit vaken mycket många gånger men inte en hel natt. Anton var också vaken mycket och hjälpte mig men Oliwer är så jävla mammig så han blev vansinnig när Anton tog honom :( Stackars Anton, måste kännas skitjobbigt..

Nu känner jag mig fruktansvärt bakfull, fast jag inte är bakfull.. och jag önskar att nästa natt blir bättre.. För allas skull..

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy låter inte skoj alls.Hoppas ni får sova mer i natt/kramar gumman