lördag 27 december 2008

Nu kan man lägga julen och detta året bakom sig för om några dagar är det ett nytt år.. 2009.

Vad kommer hända i mitt liv 2009?

-Jag kommer tillbaka till jobbet, först nu i två månader och sen från och med augusti börjar Oliwer på dagis/dagmamma och jag jobbar heltid OM jag har jobbet på Volvo kvar då, vem vet.

-Jag fyller hela 22 år i Januari.

-Kommer fira min sons Ettårsdag, kanske kommer planera ett barn till, vem vet? haha

-Jag ska träna massor och tänka på min hälsa och min kost, bli redo för beach 2009..eller ah 2011 kanske, man ska väl inte vara för optimistisk :)

-Jag och Anton kommer fira våran 5årsdag tillsammans. Han är mitt allt.

-Sedan vet jag fler riktigt roliga grejer som kommer hända runt omkring mig, Mia och hennes Tobias kommer få bebis här i månadskiftet januari/februari bland annat.. Sedan vet jag ju naturligtvis något som är riktigt roligt som inte ni vet TIHI :)

Mm man får se vad ödet har för överraskningar år 2009..

Jag tänker inte ha något nyårslöfte iallafall.. Jag håller dem aldrig ändå. Jag är djupt imponerad av de människor som lyckas hålla sitt nyårslöfte.. Jag tänker nog försöka ha lite små mål att nå istället :) Men det lär väl ni som läser bloggen höra mer om när vi nu snart går in i nästa år :)

1 kommentar:

Fia sa...

Det låter som att det kommer bli ett bar år. Tänk att lille O snart är 1 år. Det är inrte klokt vad tiden går :)