tisdag 16 december 2008

Måste bara tala om att nu känns det bättre med julklapparna, precis som Emelie säger så ska man vara glad att man har en familj att dela julen med :) Bara ett julklappsmissöde just nu, förlorade en viktig auktion på tradera förut HMM en chans till sen får jag försöka hitta något annat! Bara Antons bror och syster kvar att köpa till, de är luriga :P

Haft en bra dag annars, Frida var här i förmiddags, pratade massa skit :) Sedan åkte jag till mormor och morfar och pratade en stund med dem, eller jag pratade och de lekte med Oliwer. Svängde förbi familjen också! Mitt luktsinne och smaksinne är nu borta pga förkylningen, Insåg det förut när Oliwer hade bajsat och både mamma och pappa tjatade på mig för att det luktade så. Jag kände inget :) Gött för mig!

Inga kommentarer: