tisdag 4 maj 2010

v38

Går in i v 38 idag. Var på MVCkontroll och allt verkade bra med bebis. Hjärtljud 158. Bebis var inte fixerad längre men huvudet låg neråt iallafall. BM tror att den har väldigt mycket plats därinne :)

Hur är det annars? Yrseln har blivit snäppet värre vilket kanske inte är konstigt för bebis växer ju. BM sade bara att jag får stå ut nu tills bebis kommer. Förhoppningsvis händer inget med mitt hjärta innan det. När de som ska kunna dessa grejer inte verkar oroliga så behöver väl inte jag vara det heller..hoppas jag. Kisseprovet innan kontrollen var inte heller bra så jag måste till MVC imorgon med morgonurin, lagom kul.

Sover inte mycket men det brukar man väl inte göra i v38.. Är väldigt trött på mina dumma humörssvängningar, hoppas verkligen Anton står ut de sista dagarna.

Vi längtar alla efter bebis!

Oliwer tror det blir en lillebror :)

3 kommentarer:

Rebecka sa...

Vilka fina kort!:) Shit vad jag längtar nu, han/hon får se till att komma ut nu!! Ses på fredag gumman! Kramar

Karro sa...

En kände jag sen innan. De verkade trevliga, tiden får väl utvisa om det är någon man kan tänka sig att umgås med efteråt. Får hoppas bebis kommer ut snart. Kram Karro

Elinor sa...

Vilka fina kort!! Det sista är min favorit! Pröva att göra den i svart-vitt - borde bli så läckert!!
Har pratat m Hanna idag, ska kolla över vagnen så allt är ok m den sen kommer jag med den t Skövde alt om min man tar med den, han jobbar ju trots allt i Skövde...
Jag skulle kollat över vagnen ikväll men glömde det helt med mina tankar på Karls rossliga hosta (se min blogg). Men jag lovar o fixa't snart! Förhoppningsvis imorgon!
//Elinor