onsdag 19 maj 2010

Uppdatering

Ska skriva några rader innan det är sängdags. Lillan har fått mat så nu är det dags att passa på att sova lite innan nattamningen :)

Lillan: Mår bra! Amningen har funkat jättebra tills i eftermiddag då det har blivit lite vajsing.. Hon är väldigt sugig men somnar efter bara några minuter vid bröstet.. Detta leder ju till att hon inte får i sig ordentligt.. Jaja hetsar inte upp mig för det, hon är en redig tös :) Idag har hon sett lite tjejig ut faktiskt, med lite rosa kläder jag hittade här hemma :)

Oliwer: Tycker inte det är så kul med syster längre.. Hon kan ju inte spela fotboll!!! Han har blivit väldigt trotsig men det är ju förståeligt!

Jag: Brösten ömmar, underlivet ömmar (kanske inte konstigt efter att en 4 kilos bebis har kommit ut den vägen..hehe) Annars känner jag mig väldigt fräsch!

Anton: Kämpar på med att vara tvåbarnsfar :) Han blev väldigt glad att det blev en dotter!

Nu till sängen..

4 kommentarer:

Karro sa...

Jag är så glad för eran skull. Nu vill man veta vad det är för liv man bär på själv, men tids nog får man veta. Många kramar från Karro

Fia sa...

Vad mysigt det låter att få sitta och amma igen. Det är nått specielt med det ialla fall....

Nilla K sa...

Låter som allt funkar bra... Vad skönt! :) Är så jätteglad för er skull! Stor kram till er allihop!

Anonym sa...

Ett tips som du kanske redan vet. Min lille kille somnade gärna vid bröstet men jag brukade ta av honom byxorna då blev han inte lika trött.