måndag 24 maj 2010

Namn

Jag har alltid velat ha en dotter som heter Tindra eller Engla. Men Lillan är ingen Tindra eller Engla..

Det finns så många fina tjejnamn..

Anton vill att hon ska heta Swea, jag är mer inne på Thilde eller Ella. Men jag vet inte. Suck. Jag fick ju bestämma Oliwer så denna gång är det väl Antons tur :)

Det jobbigaste är nog att all tjatar om namn helatiden, man får sådan beslutsångest. Vi var så inne på att det skulle bli en kille så vi har knappt tänkt på tjejnamn..

Prinsessan måste iallafall få ett namn snart!
Imorgon ska våran lille Olle som inte är så liten längre vara hos DM. Jag och Anton tänkte passa på att åka till stan och shoppa lite bebiskläder och ta en fika på rådhuset och bara mysa.

5 kommentarer:

Emelie sa...

Ella är väldigt fint :) Oliwer och Ella!

Karro sa...

Ta den tid ni behöver gällande namn. Fina namn ni har kommit på. Vi lär väl ha samma ångest om ett par månader, Önskar er en mysig dag!!! Kram Karro

Fia sa...

Lyssna inte på alla andra. Det är du och Anton som ska bestäma namn och ni har tid på er det är väl ingen brådska. Kramar.

Fia sa...

Och Oliwer han har säkert namn förslag :)

Rebecka sa...

Åå,lät som en mysig dag, det är ni värda! :) Och håller Karro o Frida gällande namn, ingen brådska! Tycker om att kalla henne lillan så länge! :)