torsdag 6 maj 2010

Meny.

Nu är iallafall menyn bestämd inför morgondagens "fina" middag. Mamma ska med och handla sedan för Anton blir nog sen från jobbet idag så han kommer hem i tid imorgon.

Är fruktansvärt trött och yrseln blir bara värre.. Jag hoppas jag står ut, klarar man inte vardagen så får jag ju ringa till VC eller förlossningen, men än så länge tror jag det funkar, folk får stå ut att jag sitter i min egna lilla värld ibland när det är som jobbigast..

Sitter på tradera och försöker få tag på en skötväska.. Insåg igår att den gamla är slängd. Ska köpa amningsnappar också (vet ju hur det gick med amningen sist på BB) Blir nog en sväng till Babyproffsen sen med mamma..

Packa BBväska snart med.. Jösses..

Oliwer hade kul på Barn och föräldrargruppen förut.. Nästa gång är det avslutning på MiniZoo, får se om vi kan hänga på :)
Oliwer 2008-05-09

Inga kommentarer: