torsdag 13 maj 2010

Grillning

Ska strax hoppa in i duschen för snart ska jag och Anton till Tibro och grilla.. hänger väl kanske inte med till crusingen eftersom Älskling jobbar imorgon men det ska bli gött att komma bort och göra något kul!

Dagen har flytit på, något känns annorlunda.. det gör ont och jag har en molande värk.. kanske behöver vi inte vänta så länge på bebis.. MEN det är lika bra att ställa sin in på att få vänta några veckor till.. Fick låna en passande väska och necessär av mamma som jag kan ha som BBväska. Insåg nämligen förut att man borde kanske börja packa lite :)

Ska sluta tjata om mitt förbannade MSNkonto som inte går att få bort, det är ju faktiskt personen som har förlorat pengar som det är mest synd om!! Önskar jag kunde göra något!

1 kommentar:

Cecilia Hedlund sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.