fredag 7 maj 2010

Skötväska

När man letar efter något på tradera så finns det aldrig något bra. Nu söker jag en skötväska, men hittar ingen vettig till ett bra pris. Jag tänker inte lägga över 500 på en skötväska.. så det lutar åt att det får bli en Icakasse. SkämtOsido det är ju helsjukt vad alla barnartiklar är dyra.. Vem köper en ny skötväska för 1200kr?

Har iallafall budat på ett nallePuhbäddset till spjälsängen, och ett Barbapappabäddset till den fina korgen (vaggan) bebisen får sova i de första månaderna..

Nu ska jag ta tag i livet och städa köket.. Anton kommer snart hem och hjälper till som tur är! Vem vet den här middagen kanske får förlossningen att starta :)

3 kommentarer:

Rebecka sa...

Drömde faktiskt inatt att du fick bebisen så vi får se vad som händer..;P

Nilla K sa...

Vi har nog ett par gamla skötväskor liggande i nåt hörn. Säkert inte precis vad du vill ha (de var inte precis vad jag ville ha heller, men billiga), men om valet står mellan dem och en ica-kasse så kan du ju bara hoppa in nån dag... Du åker ju ändå förbi, menar jag.

Anonym sa...

När jag var inne på babyproffsen i förra veckan hade dom några riktigt snygga & bra skötväskor på rea. Jag köpte en för ett tag sen & är mer än nöjd =) Daddadoo eller nåt sånt heter de & har kostat 1500 kr, nu 375 tror jag det var. Superlätt att tjäna in på tradera sen när man har tröttnat på väskan.