lördag 29 maj 2010

Äntligen sover dem!

Vilken pärs! Bara för att Swea sov typ hela dagen igår, så ska hon naturligtvis vara vaken massa idag. Idag när jag är själv, jag har världens halsont och Oliwer kräver massa uppmärksamhet.

Klockan är typ 15 och jag är helt slut. Nu förstår jag vad jag har gett mig in på. Det tar väl ett par veckor innan man får rutiner på allt antar jag.

Nu tillexempel när Oliwer skulle sova middag, så vaknar naturligtvis Swea och är döhungrig. Jag tänkte att jag ammar henne i sängen så kan Oliwer ligga bredvid och vila. Tji fick jag, han tyckte väl jag var jättedum som skulle ge henne mat så han började slå och sparka först mot Swea och sedan mot mig.. Min känsla då: Först jättearg och sedan smått panik. Gapa och skrika hjälper inte kan jag säga då blir det bara värre.. Tillslut ignorerade jag honom och då tog det bara några minuter innan han somnade.
Man lär sig..


Nu börjar det åska också.. sikken skitlördag!

Inga kommentarer: