söndag 9 maj 2010

15

15 dagar kvar till BF. Nu måste ju alla börja gissa på vilket datum bebis kommer ut och vad könet är på bebis :) Kul och se vad alla tror och vem som får rätt!!

Sitter med brorsans dator framför tv.n. Är sjukt sugen på en bärbar dator, har sparat pengar till en men nu har jag blivit så snål och tänker att det är bättre att spara pengarna..

Idag åkte jag och Hanna till Väla och köpte syskonvagnen. Ellinor (som är en av mina bloggläsare *hihi*) Var supersnäll! Bra för världen att det finns så gulliga och omtänksamma människor! Det var faktiskt en babytravel som vi har tittat på, så det var toppen!

Nu ska jag gå upp och läsa.. har blivit en riktig bokslukare på sista tiden!

3 kommentarer:

miadeluxe sa...

hihi ja tror på babyboy nr. 2... och han dimper ner till er och alla oss andra den 21 maj 2010... tidigt på morgonen :)<3<3<3

Rebecka sa...

Ja, det blir nog en pojke till och han kommer komma den 20 maj! Natten 19 maj kommer ni åka in och vid ett, två-tiden på natten/morgonen dyker guldklimpen upp! :) Längtar massor, känns lite overkligt på något vis! Hör av dig så fort det händer något! :) Kramar

Anonym sa...

åh du måste ju ha den där lappen juh :) Tror allt att den lille tittar ut den 23 maj, och de är nog en liten flicka . Fast ja har ju gissat fel på alla i föräldragruppen inklusive mig, så förmodligen en kille då! haha :D
/Linda