onsdag 12 maj 2010

Skit

gråten i halsen och så himla ont i magen. Jag hoppas verkligen bebis håller sig inne några dagar till. Den här MSNsoppan har tagit slut på all energi jag har. Längesedan jag mådde så här dåligt. Försöker tänka att det inte är mitt fel, men det är ändå mitt namn och min MSN som har lurat folk och jag vet inte alls vad han/hon gjort mer med min MSN eller min mail.

Dessutom får jag inte bort mitt MSNKonto. Allt ska göras på internet så försöka prata med någon på microsoft är lönlöst. Personen som har kapat mitt konto är ju ingen amatör för han/hon har fixat så jag inte kan återställa lösenordet.


Så ni som har min MSN coca_cola_fanta och ser att jag är ute så är det INTE jag.

1 kommentar:

Emelie sa...

Men gud vad hemskt! Usch vilka idioter som håller på med sånt där!!! Man ska se upp med att logga in på sin msn på andra datorer än sin egen. För det finns ett program som kan registrera allt du skriver med tangentbordet. Om du har loggat in på volvos datorer eller någon personaldator?

Fyfan. Men är det folk som har fört över pengar? De måste ju fått kontonummer och sånt som man kan spåra? Tycker du ska gå ut med detta i pressen!!