onsdag 12 maj 2010

Hemma

Har varit iväg hela dagen, för att försöka få tiden att gå och tänka på annat. Oliwer lekte med Antons kusinbarn där vi också fick hem några kassar med kläder (alltid lika uppskattat!!) Sedan åkte vi till mamma och jag grejade vid datorn, för att försöka få bort MSNkontot (verkar lönlöst).

Vi vill inte använda vår dator nu förrän vi formaterat om den och köpt ett nytt operativsystem samt antivirusprogram. Så nu lånar jag brors dator, kändes så gött när jag kom hem nu och disken var i diskmaskin och köket var iordningplockat. Man är inte direkt van vid den servicen :)

Puh försöker verkligen tänka på annat, men alla tankar går till idioten som tagit över min MSN och till kompisen som blivit så himla lurad! Försöker lugna ner mig, men pulsen vill inte gå ner och jag har svårt att andas..Har insett att VenaCavasyndromet blir värre vid stress.. Igårkväll trodde jag att Anton skulle få köra in mig till akuten, jag hyperventilerade och fick ingen luft och jag bara skakade.. det lugnade som tur ner sig när jag gått och lagt mig..

Tur att jag har min guldklimp som alltid får mig att le..
Ska sätta mig framför Tv.n och bara vara nu..

4 kommentarer:

Rebecka sa...

Usch, är ju verkligen hemskt det där!! Som sagt så är det ju absolut inget du kan göra något åt, absolut inte ditt fel, men förstår att det känns jobbigt! Jag finns bara ett samtal bort om du vill prata eller så! Tänker på dig! Hemska människor det finns! Ta hand om dig! Många kramar

Emelie sa...

Nej men fy vad läskigt :( Tycker verkligen synd om dig! Men snart hat ni en till guldklimp som förgyller er vardag :) Håll ut! Dessutom blir det mesta hundra gånger värre när man är gravid och det kryllar av elaka hormoner som bara ställer till med extra besvär. Hoppas verkligen vi ses till helgen! Kramar om!

Fia sa...

Gumman! vad hemskt. Tänker verkligen på dej. Hoppas att du hinner återhämta dig lite innan lillen kommer... Hör av dej om du behöver prata ut. Finns här... Kramar om !

Hanna sa...

Vet hur du känner, gumman.. Hade nåt freak som utgav sig för att vara mig på nätet för några år sedan, satt vid datorn och bara skakade och var nära att kasta den i väggen när jag upptäckte det! Men då var ju åtminstone inte pengar inblandade. Ta det lugnt, det är verkligen inte ditt fel.. Hoppas allt löser sig! Massa kramar