tisdag 29 juni 2010

trött på det mesta

Ja, I-landsproblem.com kan man väl säga.

Har ett hus och en trädgård som ser ut som hejkomOhjälpMig. Jag skojar inte, det är riktigt ÄCKLIGT här. Får jag någon tid att göra något åt det? Nej. Får jag någon hjälp av någon annan som bor här? Nej.

Dessutom superOrolig för Sweas mage. Hon har så ont. Femte dagen nu utan något i blöjan. Och hon får bara ondare.. inatt sov hon nästan ingenting, högst ett par timmar. Messmöret verkar inte hjälpa heller.. Vet inte vad jag ska göra!!

Mina ljus

3 kommentarer:

Karro sa...

Hoppas dom gör något på BVC åt det. Tycker så synd om henne. Behöver du hjälp med hem/trädgård hör gärna av dig så kan jag hjälpa dig. Kramar från Karro

Elinor sa...

Kan du inte få hjälp av BVC att laxera henne?!?
Det har vi gjort många gånger med Karl! Vilken lättnad när det släpper!

Elinor sa...

Eller köp Microlax på Apoteket och gör det själv!! Jag läste precis på vår förpackning och det står att det är för vuxna och barn - inga nedre begränsningar i ålder alltså!!
Jag vet att man inte ska laxera "i tid och otid" men om hon så tydligt har ont - konsultera BVC och gå sedan till Apoteket!!
Kram från Lidköping