tisdag 1 juni 2010

fint väder.

Nee det finns inte mycket tid för datorn. Jag skulle ju göra bloggen privat, och massa kort har jag som jag borde få in i datorn.. Stoffe tog med Oliwer ut och spelade fotboll så nu har jag lite pyttetid innan Swea vaknar och ska ha mat :)

Swea mår bra och växer hoppas jag, hon hade bara gått upp 20gr när BVC var här förra veckan, ska dit på torsdag och hoppas att hon har gått upp så hon iallafall är över sin födelsevikt. Hon är lite skrikig på kvällarna, magknip skulle jag tro.. Hon somnar hellre i famnen än i vagnen/sängen. Men annars är hon helGo.
Oliwer har somsagt fått någon ögoninfektion, typ förkylning i ögat. Väldigt smittsamt tydligen så han får inte vara hos DM denna vecka. Så typiskt, just första veckan Anton börjar jobba. Men än så länge har det gått bra. Jag är lite lugnare nu än i lördags och tar en situation i taget..
Jag och Anton har separata sovrum från och med inatt och några dagar framöver. Inte så farligt som det låter, Anton sover hos Oliwer så han slipper komma in till oss och bli väckt när jag ska amma och så. Förhoppningsvis blir han tryggare där och kommer sova längre tid i sin egen säng..


Filippa/Frida :) Shettisarna ska ju barna ha :) Därför lär det dröja några år innan det blir hästar här skulle jag tro, om vi inte får ett infall och köper ett halvblod en dag, vem vet :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du är välkommen till mig en dag.. Från och med nästa vecka är det lite lugnare.. då får du gärna kika förbi =)

Anonym sa...

Låter som du vet mera om ett halvblod på G än vad du vill tala om!! Hmm...
//Filippa