torsdag 10 juni 2010

Hihi

Nu tror jag allt jag har fixat så min blogg är lösenordsskyddad.

Känns gött faktiskt :) Skyddar bilderna lite, man kan skriva lite mer vad man känner och det bästa jag vet precis vilka som läser :)


Idag har vart en rätt kass dag. Räknade ut att jag sov bara högst 3 timmar inatt. Och det berodde faktiskt inte på Swea utan på en skitjobbig hosta. Fick hostmedicin när jag var med lillan på BVC så jag hoppas natten blir bättre..
Lilltösen vägde nu 4290gr :) SKITBRA!! Amningen funkar! Dessutom sade min Bvcsköterska att jag får äta jordgubbar för Swea fick inga utslag när jag åt några stycken hos Lennart för någon vecka sedan :) tjohoo!
Skelis

3 kommentarer:

Rebecka sa...

Härligt att allt funkar som det ska! :) Gött att du får äta jordgubbar också! En svensk sommar utan jordgubbar går ju inte! :P

Elinor sa...

Tack för inbjudan t bloggen!!
Å härligt att amningen funkar och att du får äta dessa underbara bär!!
//elli i Väla

Linda G sa...

Åh va skönt att de funkar :) Fina kläder lilla Swea har på sig :D