måndag 7 juni 2010

Långpromenad

Jag följde Elinors tips och tog en promenad med hunden nu ikväll.. alldeles själv utan barn och sambo. Kändes skönt. Både att komma ut själv och att röra på sig.

Har förresten börjat skriva i min träningsblogg igen (1 helt inlägg sedan Swea kom). Lite konstigt att besökssiffrorna har ökat markant de senaste dagarna. Jag chansar att fler folk googlar på bröllopsklänning nu i dessa kungliga bröllopsdagar :)

Hade trevligt besök av Becka och Linda idag. Lilla Ava var med naturligtvis, hon har hunnit bli 11 veckor redan.. Så SÖT!
Ava och Swea

1 kommentar:

Karro sa...

Du är välkommen. Det är många som tror det blir en pojk. Duktig du är som börjat promenera igen, mina blir tyvärr mindre och mindre... Känner mig som en svullen valross, osmidig till tusen. Ha det så bra. Kram Karro