torsdag 24 juni 2010

Sol och bad

Hade inte varit fel och åka till en strand idag.. Men Oliwer ska hämtas två så det blir lite tajt med tid nu. Och i eftermiddag måste det handlas inför morgondagen (Eller om vi åker till maxi kl 7 imorrn, mindre folk då skulle jag tro..sova får man göra ett annat liv har jag insett de senaste dagarna) Vi får se. Jag ska försöka få lite sol på mig nu om Swea kan få ro och sova lite.

Ikväll ska jag och lillan åka och grilla med goda vänner i boulogner. Oliwer och Anton ska vara hemma och sova så de orkar med morgondagen.

S var lagom glad när jag fick ta upp henne i morse när brorsan skulle skjutsas. Men hon somna om iallafall :)
Nu sitter hon och pratar i babysittern

1 kommentar:

miadeluxe sa...

hej vännen shiiit va hon har växt bara de senaste dagarna... angående imorgon så får vi nop hoppa de.. theo är inte direkt fit for fight å vi vill ju inte riskera att smitta den lilla... men vi ses gärna snart igen för lite grillning eller bad eller något annat kul.. kanske en sväng till mini zoo eller mösseberg??? kram kram