söndag 3 januari 2010

Söndagsmiddag

Första gången på länge som jag och Älskling lagar mat ihop. Älgkotletter med champinjonstuvning, potatis och frysta grönsaker. Hoppas det blir lika gott som det låter!

Kom precis in från en mindre lyckad promenad men skönt var det. Efter 100m fick jag en rejäl sammandragning, bebisen gillar nog inte motion men jag gav inte upp för det. Jag gick min vanliga runda och när jag kom fram till spåret insåg jag helt plötsligt att "Ja just det, folk åker skidor nu och vill inte att folk går här" Men jag och Ville pölsa så långt i från skidspåret det gick, och de 800m i spåret gav mig mycket motion. Tyvärr mötte vi en skidåkare som såg rätt surt på oss.. men de kan inte klandra oss för att ha förstört skidspåret.

Slutsats: Inte gå i spåret förräns snön är borta!

Inga kommentarer: