måndag 4 januari 2010

blodtrycksfall

Hände en helt sjukt grej på jobbet imorse. Jag stod och jobba som vanligt. Helt plötsligt började jag svettas som en gris, blev illamående, svimfärdig, det svartnade för ögonen och jag hade känslan som man kan få när man ställer sig upp för fort.. Jag försökte jobba vidare men tillslut som tur var gick jag och satte mig. Efter 10minuter var allt okej igen. Helt sjukt och jätteobehagligt :(

Vet inte om det var blodtrycksfall men det är en teori från min mor som kände igen detta efter sina graviditeter..

Idag fick jag ruskigt dåligt samvete att jag lämnat Oliwer i lokalen. Vet egentligen inte varför men den jobbiga känslan av att någon annan ska ta hand om mitt barn tog överhanden. Dessutom tjatade jag hela vägen att han äntligen skullle få träffa Gunilla (hans dagmamma) Och så var hon ledig. Han gick där och ropade efter henne..
Nu ska jag sova. Shit vad trött man blir av att gå upp tidigt på morgonen..

Inga kommentarer: