onsdag 13 januari 2010

Oliwer!

Känns som Oliwer inte fått så mycket plats här på bloggen ett tag. Inte så mycket som han borde ha. Han är ju mitt liv så jag borde skriva massa om allt som händer honom!
-Om två månader fyller han 2 år! Tiden går otroligt fort!

-Han Sover i egen stor säng (Den inbyggda som finns i hans rum)

-Det kommer nya ord och början till meningar varje dag! Dagens ord *Tennisspel* Han blir otålig och irriterad när vi inte förstår vad han menar.

-Han älskar Emil i lönneberga, Saltkråkan, Mamma Mu och sport på TV.

-Han har börjat visa sin egna vilja ännu mera genom att kasta sig på golvet och skrika så fort han inte får som han vill.

-Han berättar för alla att mamma har en bebis i magen.

-Nappen är fortfarande en väldigt viktig grej.

-Tänderna bara ploppar ut, tror nästan att han har alla som han ska ha snart!

-Han gör redan utsparkar med fotbollen och jag har lovat att han ska få "OtbollsKO" i sommar *mammas pojk*

Min plutt!

2 kommentarer:

Karro sa...

Ja det går fort med barnen. Han är förhärlig!!!

Emelie sa...

Jösses vad mycket det händer me de små nu! Jag känner verkligen att Noah inte får så mycket plats i min blogg som han borde. Likadant med Andreas. Det ska bli ändring på det nu :)
Men va kul med tennisspel hahaha.